Tuesday, May 8, 2012

Pandaikah perempuan itu?

Salam ukhwah salam perpaduan.skemanya ayat. Kali ni gua nak story mory cerita panas lagi memanaskan di tempat gua ni.

Gua tak nak jatuhkan hukum atau nak malukan seseorang. Kira anggap sahaja gua bercerita untuk jadikan sebagai pedoman kita bersama.

Anda bayangkan la cerita ni dengan otak yang waras ye. Sebab gua fail bila bercerita dengan hati yang lagi memanaskan ini. Maaflah, tiada unsur lawak lagi melawakkan kali ini. Gua panas derr.

Situasi 1:

"Hye sayang, boleh tak tolong b (panggilan si pakwe a.k.a babi) buatkan eseimen yang melambak ni. B penat la malam ni. Nanti b belikan sayang goreng pisang Makcik Senah sekilo ye"

Situasi 2:

  "Sayang, nanti tolong buatkan b essay yang banyak berjela tu ye. Malam ni sayang buat dan esok sayang bagi b ye. Nanti b bagi la hadiah berupa kucupan mesra dekat sayang ye"

Situasi 3:

"Eh sayang cepatlah sikit bagi jawapan tu"

"psss..macam mana nak jawab soalan nnombor dua ni?"

"sayang pass la kertas sayang kat b sekarang, b nak tiru jap"

Situasi ni paling gua panas sebab masa ni tengah exam dan baru berlaku beberapa saat yang lepas. Dahla pasangan yang ala-ala bajet sweet ni duduk belakang gua. Kalau lu panas x derr? Sampai mengganggu gua nak jawab exam je. Kalau fail ni salah pasangan ni lah (padahal selalu fail)

[caption id="attachment_260" align="aligncenter" width="505"] satu gambar menerangkan segalanya.gua nak lu semua fikir sekali dengan gua[/caption]

 

Gua bukan nak masuk campur dalam hal ni. Tapi lu fikir lah pandai ke bangang tahap cipan perempuan itu? Gua tak nak jawab sebab bukan tanggungjawab gua nak hukum cuma gua tulis nak tanya pendapat lu semua la dan nak bagi pengajaran.

Kenapa si b tu tak suruh sayang dia buat semua benda je. Tolong basuh berak ke, basuh jamban ke,tolong mandikan ke, tolong korek hidung,tolong sapukan ubat kurap ke. Banyak lagilah kalau gua nak sebut dekat sini.

Sebelum terlambat gua nak wish kepada adik-adik, saudara-mara, bakal adik ipar :p, dan warga lulusan spm dan lulusan macam-macam kelulusan tahniah kerana sudah dapat menyambung pengajian di mana-mana tempat. Yang dapat UPNM tu gua tak tahu la kenapa ye.Terlebih 'pandai' kot.. BE THE BEST BEAT THE REST!

Salam geli-geli.....

1 comment:

  1. kasar bunyi nya tpi bnyak mnfaat nya...

    ReplyDelete