Thursday, May 3, 2012

Cara-cara Mengorat

Salam hormat,
Buat sahabat-sahabatku sekalian,
Yang masih single dan tercari-cari Aweks impian imian anda.

Sebagai seorang lelaki, walaupun diberikan 9 akal, kebanyakan dari anda masih lagi tidak mampu untuk menggunakan salah satu dari 9 akal itu, untuk memancing Aweks yang menjadi idaman & buruan anda selama ini.

Entah dimana silapnya, walaupun anda kacak dan hensem, tiada seorang Aweks pun yang ‘lekat’ dengan anda. Timbul 1001 persoalan bermain difikiran anda.Puas anda memikirkannya. Hendak ditanya pada rakan-rakan, takut dipersendakan.

Manakan tidak, kawan-kawan anda yang kacaknya tidak seberapa, dan pulak tuh, ada yang di kategorikan dalam golongan ‘muka pecah rumah’, tapi Aweks hot giler bak Lisa Surihani atau Raja Farah. Sah-sah anda kena bantai gelak dan menjadi bahan kutukan.

[caption id="" align="aligncenter" width="604"] jangan mengimpikan solehah jika diri tidak soleh [/caption]


Kalau di dalam alam maya seperti Friendster, Myspace, Facebook, YM & MSN Mesengger, wahhh bukan main jiwang dan cintan-cintan, berlagak romeo dan macho giler. Tapi selepas keluar 1st dating, apa yang hendak disembangkan pun terkedu-kedu. Semuanya seperti serba tidak kena. Memandang kiri dan kanan, atas & bawah, padahal Aweks depan mata.

Cuba diberi keyboard dan mouse, perghh !!! ... pantas giler mengayat. Maaflah jika saya katakan, hanya 'looser' sahaja yang bersikap demikian. Saya tidak mahu anda menjadi 'looser' seperti itu.

Mudah sahaja jawapannya. Kita ini sebagai manusia, harus berkomunikasi di alam yang nyata untuk membina hubungan sesama kita, terutama sekali jika ia melibatkan cara-cara memancing Aweks.

Adakah anda hanya ingin pandai bercinta diinternet, tetapi looser di alam yang nyata? Fikirkanlah..

Senang cerita macam ini jelah. Anda datang ke UPNM dan cari Dr. Cinta..mesti ramai kenal kan.haha

p/s: maaf tajuk lari topik ye.hee

Wallaahualam.. =D

2 comments:

  1. amboi..berdoktor plak ye,tau la awk punye ehem2 bakal dktor..

    ReplyDelete
  2. apa ehem2..tau la anda jeles ngn saya kan :D

    ReplyDelete